Wednesday, September 9, 2009

Raya Oh Raya...

Bismillah...Assalamualaikum...

Pejam celik pejam celik, dah masuk ari ke 19 berpuasa...Alhamdulillah syukur...nasib baik baju raya aku dh siap...kalo tak, pakai baju tahun lepas la jawabnya...takpe je sbb baju tahun lepas pn masih elok dan muat lagi (padahal dah besarkan sikit)...baju hadif ngan baba beli siap je kat kedai..senin 7/9 ari tu cuti nuzul qur'an, baba cuti so aku pn amik cuti..kitorang g shopping baju raya la...hadif tinggal kt baby sitter...tadaaa...tema kami tahun ini kuning...yang bestnya dapat raya ngan baby yang boleh pakai baju melayu...tahun lepas raya dalam pantang...

Baju raya Hadif
Baju raya baba Baju umi la...

Yang syoknya nk try pakai tudung siti...ceewah satu kelainan..tapi sori, jambul2 depan tak men la...aku pakai anak tudung kat dalam...

Tudung siti eh salah tudung aku la...

Tahun ni aku nak raya sakan sbb tahun lepas x leh nak raya sakan...

Wahai Tuhan kami, kurniakan kami kebaikan di dunia dan kebaikan di akhirat serta peliharalah kami daripada azab api neraka...Amin..

Wassalam...

nukilan,