Saturday, October 10, 2009

Kenangan Abadi...

Bismillah...Assalamualaiku..
Setelah sekian lama tidak mengapdet...tadaaa hari ni aku rajin sikit.skit je x byk pon...hehe macam seronok lak tgk gambar2 lama ni kan...pastu mula terbayang kisah2 pahit dan manis...

Memori masa belajar UIA...
Begitu banyak suka dan duka...assignment, morning classes, workshop, lab, programming, exam...bila ingat balik, seriau bulu roma aku...sebab tu la aku malas nak sambung master...dapat grad pun dah cukup bagus walaupun pointer aku sekadar 3.5 sahaja...but alhamdulillah berkat doa ibubapa dan semua, aku dapat juga terima scroll pada masa yang tepat...tak ade repeat paper ape2...dan sekarang aku dah pun mencapai cita2 aku nak jadi seorang engineer...


Dunia pekerjaan...
Company pertama aku adalah M&E consultant...Ryad Hassan and Associates Sdn Bhd...tempat aku kerja sejak dari lepas grad, dulu, kini dan selamanya...rasa tak payah la nak tukar2 kerja kat mana2 lagi...asalkan hati gembira aku redha...

Percintaan...
Aku jumpa lelaki idaman aku dalam dunia kerja..masa belajar memang tak terfikir nak bercinta...yela belajar pun malas, ni kan pula nak bercinta...sat lagi lingkup, buang duit mak bapak aku je..baik aku tumpukan pada pelajaran saje...ala jodoh dah ditentukan takkan kemana...jumpa jodoh, bertuang 10 bulan pastu kawin trus...
Bertunang...

Kawin...

Alhamdulillah...sekarang hidup aku dah cukup lengkap...suami, anak, kerja, rumah dan kereta...semoga keluarga kami aman dan bahagia hingga ke akhir hayat...Amin...

nukilan,